tirsdag 12. oktober 2010

Stempel!

Da var endelig stempel settene komt i posten! Det gikk egentlig veldig kjapt, så det var en kjekk overraskelse i posten i dag!.. :)
Blir nok ikke noe scrapping på meg i dag hvertfall, da jeg er blitt syk.. Igjen... Forbanna forkjølelser som bare kommer igjen og igjen.. Jeg ble syk på cruise, litt etter vi kom igjen, 1 mnd etter det igjen og så nå igjen! Blir snart sprø.. I går var jeg i bergen, alene.. Skulle på spesialallergiavd med magen min, noe jeg så frem til! Men det viste seg at det var skjedd en feil, og jeg hadde visst ikke time i går... Dritt! Så jeg reiste tur/retur bergen uten å bli noe særlig klokere!... Lite gøy... 

Nå har mamma og lillebror tatt kattungen vår med til dyrlege.. Stakkars liten... En større nabokatt gikk til angrep på kattungen, og etter det har den haltet rundt i huset. Så nå må vi få sjekket det opp!
God bedring pus <3
Og god bedring til meg også.... 

2 kommentarer:

  1. Heisann! Så kjekt at du har fått stemplene dine :-D Eg har ikkje åpna mine enno... Satsa på å få brukt dei i helgo på Fitjar, skal på treff!!!!!
    Flotte julekuler du og søstra di har laga! Så koseligt å sitja ilag med andre..!!
    God bedring til deg og pus :-)

    Klem Mona :0)

    SvarSlett
  2. Halloen! :)
    Har kje åpna mine eg heller! Får sjå om eg får putla meg te da! :)
    Blir sikkert kjekt på treff! Eg ska jo kje pga jobbehelg..
    Takk for da! :) Kjekt å sitta sånn ilag ja!
    Pusen har komme seg, har fått seg ein tabl kur mot betennelse i eit bitt han fekk.. I går va han pjusken etter litt bedøvelse, men no er det full fart igjen! :) Eg derimot ska slappa av i noken daga te...

    SvarSlett