søndag 3. oktober 2010

Helgens scrapperier!

I helgen har jeg scrappet mye med min gode venninne, Ann Iren! :) Vi har hatt det riktig så koselig, med snop, scrapping og snakking! De tre S'ene! ;)
Vi har laget juletags, småkort, esker ol. :) Har vært ganske produktive!
Før helgen lagte jeg også et par bursdagskort, til min mamma, som har bursdag i dag(3 okt).
Gratulerer så masse med dagen, mamma! <3

Dette kortet var en bestilling fra mamma sin mann, han
ville ha et kort med to pengelommer.




Denne lagte jeg tidligere denne uken! Syns den ble litt fin, med pæreark <3

 Og her er helgens produksjoner!
Telys boksen har jeg målt opp og tegnet selv!
Kan legge ut mal, om det er intr. for det, har den også på silhouetten, så det er bare til å skjære den ut der! :) veldig kjekt!



 Et par jentekort, av resteark! 10x10 og 11x11 cm.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar