lørdag 4. februar 2012

Travle tider.......

Veit at eg har vore svært lite flink med å legga ut bilder og sånt her.. Men det har blitt veldig nedprioritert i disse travle tider! For tida er eg i Odda i sjukeheims praksis. Berre heimom i helgene, og då blir tida brukt til å slappe av og samle krefter. Men eg har jo scrappa litt då, litt før jul og litt etter. Nett no strikkar eg ein del, har fått dilla på firkant tøfler som skal toves! Held på med et par til søstera mi, som eg skal sende avgårde i posten til ho :)

Dette kortet lagte eg full fart, til min lillebror's 7-årsdag! Falt i smak hos han, det er jo det viktigaste... ;)



7-åringen måtte jo få kake og! Pappen kjøpte inn brannbil kakeform, og eg mekka det saman. Glasuren er smørkrem som eg har farga med cacas konditorfargar! :)




Denne boksen blei lagt til tantebarnet mitt sin 17-årsdag før jul. Ein tøff boks, til ei tøff jente :)



Ein farsdag-tag! Ikkje alltid like enkelt å lage noko til desse pappene våre, men fann heldigvis litt inspirasjon på scrapping.no! :) Så då blei denne til.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar