torsdag 2. juni 2011

Jaja..

No er klokka 04:40, og eg kjenner at augo er smale... Skal heim å legge meg om 2,5 time! Gler meg!
Men det er no godt å jobba og! Har hatt 2 dager fri, og kjenner at eg blir fort rastlaus!!
Det nermar seg overtakelse av leilighet no. Og om et par veker er me vel godt i gong med spikring av panelplater og legging av golv. Kjenner at eg gru-gleder meg! Blir veldig spennande! Skal bli så godt å få sitt eget.. Ilag med forloveden og pusen =) 

For tida held eg på med litt LO'ar, legg ikkje ut bilde av dei, foreløpig. Får ikkje så gode bilder av dei.
Eg begynte på et 8x8 album til litlebror min, med bilder frå dei første åra hans. Er ganske koselig å sjå på dei, og lage albumsider. No er ikkje litlebror så liten lenger, til hausten er han skulegutt! Huff, kor tida flyr..
Han mister tenner, og skrive navnet sitt... Er no litt stas og, og følge utvikling.. =)

Håper alle får ei god helg! =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar