torsdag 10. februar 2011

Treff 04-06.02.11!

Dette muffins kortet synes jeg var SÅÅ lekkert, så jeg måtte rett og slett herme litt! :o)


To stafellikort ble til! Skal gi den med støvletter på til min mamma, og det andre skal Ole J. sin mamma få! De var veldig enkle og kjekke å lage!


Dette er også treff-inspirert. Har brukt spellbinder die.



Dette er stanset ut med en ny nellie snellen die! Superfine dies!

Clean & simple oppgave på treffet, med vårlige farger.

Dette er også en oppgave fra treffet, der hovedfargen skulle være blå!
Dette kortet skal Bessen få :o)


Disse to biler-kortene lagte jeg rett før treffet. Greit å ha noe sånt liggene, når lillebror plutselig skal i guttebursdag!


Fikk låne et nydelig påskestempel av en kjekk dame på treff!
Så da ble min første påske-pose til.


Håper dere som er innom, får en fortreffelig helg!
Det skal jeg ha! Jeg og min kjære har vert så heldige å fått hotell weekend av min kjære stepappa!
Han har masse poeng pga reisejobb, og så fikk vi noen! :-)
Turen går til stavanger, og vi skal slappe av, være med slekt og se raskemenn! :-)

GOD HELG :o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar