søndag 5. september 2010

Helgens produksjon!

Har vert på scrappetreff i helgen, på rommetveit skule.
Det var butikken på Stord som arrangerte det, ilag med noen andre scrappere :)
Det var en kanon kjekk helg! Og jeg tror ALLE koste seg masse og var fornøyde!

Her er resultatet av helgen:
Dette var en konkurranse, vi skulle lage en gaveeske/pose med tilhørende kort, og hovedfargen skulle være ORANGE! :)


Denne trekantboksen er lagt til en gutt som ble 15 år. Enkel og grei boks, som er kjekk å putte pengegaver oppi!

En pitteliten boks! :)



Lagte noen små-kort. De er kjekke å gi til barn!
Den nederste fisken er bare såååå kuuuul!
Fikk låne stempel av ei kjekk dame på treffet! :)


Dette kortet var med på en konkurranse på treffet. Vi skulle lage kort utifra en bestemt skisse. Gitar stempelet har jeg fått låne, det hører til et sett fra inkadinkadoo!


Denne boksen har jeg hermet etter! Jeg skrev av malen, og lagte min egen!
Kjempe kjekk! Passer perfekt til smykkebokser ol.


Julen nermer seg, med små skritt. Men det er veldig greit å ha noen kort liggende klar!
Disse har jeg lagt med spellbinder dies.


Et lilla julekort! Her har jeg brukt de nye Nellie Snellen dies'ene! Jeg lånte denne typen, selv har jeg andre typer sirkler og juletre former. (Vant begge delene på treffet i helgen! :))


Dette var også en konkurranse. Det skulle være til en gutt/mann, og vi skulle bruke 3 typer mønsterark og 3 typer bånd! En liten utfordring... :)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar